Helgen

Som sagt, i fredags var vi på julbord med älsks jobb. Bussresa upp dit, var nervös, bussresor är inte min grej. Det brukar allt för ofta sluta i illamående men som jag tack om lov klarade mig utan den här gången. :) Det var nog tack vare åksjuketuggumissarna. Bra grejjer där.  Bättre än pillrena.

God mat, trevligt sällskap & en bra show. Magiker, hur bär ni er åt?
Var hemma halv fem, trötta och danna möte vi upp luddifg & gick hem och lade oss.

När vi gick upp på lördagen beställde vi pizza och njöt av att vara hemma och lediga :) direkt sen till kusiner för smörgåstårta och kalas. Trevligt. Farfar boxades på wii, väldigt roligt att se :)  Därefter till sophie och sen en snabbis på krogen. Sen möta upp J <3 och sen hem.

Söndagen bestod av julhandel och annan shopping i Norrköping. Mat hos sis och sen fika hos Kerstin och Kent. Låt mig säga att vi var effektiva & inte alls lika sega som vi brukar vara :)

Har precis skrivit klart alla julkort, så ni får se om det dyker upp ett litet kort i brevlådan.
Snart work men innan det lite bra inköp på stan.

Ses ute i det kalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0