Jag har skaffat hund

eller bara för idag, är hunvakt åt den vilda, mysiga, busiga och hunden med energi så det heter duga., ja Chico :) eller Chico Lico :) som jag kallar honom : ) Tror faktiskt att han tycker om det ;)

Så det har varit en bra dag som startade redan klockan åtta på morgonen :) Chico anlände med sin underbara matte <3 & jag tog mig an disken samtidigt som jag lekte med chico. Låt mig säga att det tog en timme ungefär, och då var det inte mycket disk. Morgonpigg är han och ville busa hela tiden. Om jag skaffar mig en hund, ja då vill jag att den ska vara morgontrött :)

Jaja, nu har vi varit på två promenader, (hur många ska man gå med en hund på en dag?:) och nu vilar vi upp oss i soffan :) Ska snart lämna mig ifrån honom så måste mysa lite med honom innan.

Jag, Marielle och Fie drar till Norrköping sen också. Shopping & dans för Sophie )

See ya.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Chico

Jag tyckte du var världens bästa hundvakt åt mig. Jag hade de superkul. Du behöver inte gå så där många promenader med mig. Jag tycker bara om att ha lite sälskap och att någon klappar lite på mig och kelar lite med mig ibland :)Du var i alla fall toppen. Voff!

2008-11-07 @ 15:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0