081021

Jaha, andra inlägget för idag då :) Jag är flitig på det här :) Hmm, men vad ska man göra när man är sjuk? Ryggen värker och man mår allmänt dåligt :( Lyckades faktiskt pallra mig upp klockan nio  imorse för att ta medicin och för första gången på sjukt länge så åt jag frukost. Visst serru, donade mannagrynnsgröt och limpmackor med ädelost på :) Mums:) ! & sen så har jag tvättat hela dagen också..hmm, ska nog dammsuga snart också eller väntar nog med det tills ikväll, det får bli Mr J:s uppgift. Jag är ju trots allt sjuk och behöver vila :D

Så man kan säga att vi har skaffat oss husdjur, dammråttor :( Enligt Johan så är det de enda husdjuren jag kommer att få , så jag ska bara vara glad över det :)  <3 Vet inte det jag, ska nog lyckas övertala honom så att jag får ett lite mysigt djur som jag kan gosa med :) Har ju alltid bott med en liten katt vid min sida hela mitt liv, så det är lite tomt :(

Haha, sa försej Till tilla häromdagen att om de ska åka bort så kan jag vara kattvakt åt lilla twiggy :) Berättar nog inte för Johan förns i sista sekund eller så får han komma hem och märka att det är en katt i lägenheten :) Jag kommer att vara död :) !  Nejdå, sånna drastiska slutsatser ska vi inte dra :)

För övrigt så börjar jag plugga om tre veckor , är redan nervös . Det känns lite roligt också fast det kommer säkert blir stressigt. Ska jobba dubbelt då, både på virren och Hackmans. Det är tjejkväll på Hackmans så får hoppa in lite extra :) Inget emot det inte :)

näe, nu ska jag kolla lite i ikeakatalogen, blir antagligen en liten tripp dit med Madde.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Tilla

Weeeei!



En Mikkis-blogg, äntligen :)



Love <3

2008-10-22 @ 09:59:34
URL: http://tillat.blogg.se/
Postat av: Terorese.blogg.se

Fan va kul och se dig igår! Party on bruden=) har du skickat något mail till min kusin?!?! Kramar

2008-10-26 @ 10:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0