Välkommen, welcome, willkommen

Nu har jag även hittat till denna underbara sida där jag hädanefter ska spendera mina dagar.

Hmm, kan då inte säga att jag är en writer men kan ju alltid testa :)

Så idag har jag bara segat framför datorn tills jag till slut fick nog !  Begav  mig ut på en och en halvtimmes prommis, med mp3  i öronen ( jag är då ingen trendföljare på den biten eftersom jag inte har inskaffat mig en ipod ännu)  som spelade This Is The Life med Amy Macdonald och Ba Ba Ba med Miss Li.  Ja, jag skojar inte , de var de två låtarna jag lyckades lägga in ;) så det vill säga att jag lyssnade på varje låt kanske tio gånger. Dåligt jag vet, men hjälp mig!

Därefter blev det solning och lite bra inköp på kronhallen. Har redan nu lyckats förbereda mig lite inför lördagen och har köpt två stycken av de 5-20 kr presenterna man ska ha med sig till Sara och Mimmis avskedsfest. <3 läängtar massa <3 Har ju en dålig vana att göra allt i sista sekunden och sen när jag lämnar hemmet , jag då är det ett kaos! Men har lovat mig att det inte ska bli såhär i helgen :) återkommer med hur det gick :)

Näe , göra lite mat nu innan work. Får sova ensam inatt också för min älskade  lämnar mig för jobb :( men han tror ju att han är "cashens king" så det är bäst han får hålla det ryktet :)


Jaja, ta emot mig !

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0