Fixarjohan och fixarmickis

Kom inte i säng förns halv två igår, sex and the city och CSI höll mig vaken alldelse för länge. Älsk jobbar natt och då får jag för mig att jag inte behöver gå och lägga mig så tidigt, så sitter uppe halva nätterna :(

Men det leder ju tyvärr till att dagarna sovs bort ,
men idag har vi fått lite gjort iaf.
Det har satts upp tavellister ovanför sängen och sen dammsugits och diskat.
Vi är som bäst när vi är tillsammans<3
Vi har kommit fram till att vi stressar upp varandra och det blir bara bajs! Det slutar allt för ofta med att Johan blir sur för att jag bara ligger och skrattar när det blir fel, men vad kan man göra?  Det lyckas alltid bli något knasigt när vi är i farten:)
Men idag lyckades vi :)
Johan fick vara sickan och jag fick vara Harry, dock var jag lite butter över att jag fick hämta alla saker medans han fick göra jobbet, han fick vara geniet.
men lika bäst så.
Nu sitter de på plats ! :)

Så puss på dig min lilla älskling för att du är sötast <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0