Glad Påsk

Hjälp! Nu var det alldelse för längesen som jag skrev här sist - igen!
Nu börjar iaf våren komma, me like. Ska snart ut och sola hos mammsen,
där jag sen ska få lite påskmat i magen, för att därefter åka och jobba natt :(
Nog om jobb nu när det finns annat att prata om,

Jag och J har varit kattvakt,
vilket inte var lätt,
eftersom det till en början inte dök upp någon katt,
ont i magen för tankarna om vad som hade hänt,
men i slutet av  vecakan dök lilla Taison upp, buuuh :)

& igår var vi och grattade Magda med middag på Fika för att sen bege oss till Tellus.
Trevligt kväll med underbar tjejjer <3

Nu måste jag hänga tvätten,
alltid lika tråkigt.

Glad Påsk på er alla
Tjjjing!

P.s
Tea, nu hoppas jag att du läser min blogg i fortsättningen :)
här kommer det att skrivas :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppsakttas!!är ju nyfiken på ditt liv ; )

2009-04-13 @ 20:58:56
URL: http://terorese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0