God morgon världen!

                       

Solen skiner, är tidigt uppe och är ledig :) woohoo :) eller skulle jobba men emma tog mitt pass så att jag kunde gå på kalas :D

Jaha , vad händer på valborg råå? Hamnmaggan öppnar ju ( därför denna bild som är därifrån) :) me like summer :)
Blir nog att skippa det för grillning och ölande ute i Vrena hos Snake, dock inte fel. Typsikt att man ska jobba till 19 :(

Undra vad Vrena bjuder på då,? jag ska definitivt försöka pierca efraim , haha :) Han kommer döda mig :)

Tror att jag satsar på en onsdag till lördag, lite sådär sugen på galej :)

Nu väntar på solen på mig, på med brillorna så kör vi ! :)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hjärta oss <3

2009-05-03 @ 15:43:28
Postat av: simone

hade du tevligt på valborg=) Skulle varit hos oss=) sååå kul vi hade=)=)

2009-05-04 @ 21:28:40
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0