skön dag

Kvällsjobb idag också, buuh. & sen jobba till fyra imorgon och sen ledig helg! :) efterlängtat.
Så imorgon bär det av ner till Norrpan för att bubbla och dricka champagne , för sen föris hos sis och
sen är det tänkt att vi ska skaka våra lurviga på krogen :)

Lördag däremot är det middag hos fie, mysmysmys. <3

Idag har jag och Lottisen varit duktiga och tränat, redan halv nio var vi där. Sen har hela dagen bara sprungit iväg. Jag, J , Snake och Efra var ner på och stan och åt en onyttig lunch, sen testa lite kläder och sen lite alkohollinhandling.
Bestämde mig för att jag får hitta något att ha på mig i min garderob :( boring, men ibland får det bli så! :)

Nu har älsk åkt och jobbat och han fick med sig både Efra och Snake, truckers on the road.
Kan bli het :)

Nu ska jag riva ut min garderob för att sen bege mig till work,
Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0