23.23

Är precis hemkommen från Voyage. Har varit där med damerna från Hackmans och avnjutit en underbar middag. Mycket trevligt.  God mat & underbart vin :) Det hela slutade med jobb såklart och att vi alla tittade vilka märken det var på tallrikar och glas. Mycket av våra grejjer där  :)

Sjukt att man tar med sig jobbet vart man än går. Men antar att det är så för alla, ovasett om man jobbar med porslin som vi eller med ekonomi.  Man går ut för att ha trevligt och för att koppla bort från jobbet , trots det slutar det alltid med jobb, jobb, jobb och åter jobb. Knasigt det där! :)

Har haft en mysig dag med fiie också. Vi har pratat och fikat, mysow<3
Sen kom mariellan och tog oskulden på mitt hår, alltså vi färgade det , som till slut blev bra. Thanks bejbbii.<3
Trodde först att det blev rött, men nu inser jag att jag måste ha inbillat mig det för nu är det mörktbrunt. Nojjig jag är som vanligt. Mupp jag är (:
Känns bra med en förändring.

Sov gott & dröm sött
/ M

Kommentarer
Postat av: Marro

Inte är det väl första gången som damen färgat sitt hår eller ? :) Kram

2009-02-05 @ 00:23:54
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Tilla

Köpte den på Åhlens... :)

Puss

2009-02-05 @ 11:07:13
URL: http://tillat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0