Alla hjärtans dag<3

Ja men är det inte idag som det är en av de romantiska dagarna som går att få ? :)
Blir alltid på myshumör när jag tänker på den här dagen. Jag tycker att det är gulligt att det finns en dag där man kan uppvakta varandra och veta att det är vår dag samtidigt som man delar den med så många andra :) Är det inte underbart?
Kärlek i luften. Vare sig man är ung eller gammal så uppvaktar man någon eller blir uppvaktad. :)

Uppvaktade min kära med blommor och biljetter till Buddy Holly imorse. Uppskattat tror jag.
Jag älskar dig <3

Nu måste jag göra imig ordning, snart kryssning. Wieehoo.

Ha en bra alla hjärtans dag
&
värna om varandra.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0