God morgon!

Är uppe lite senare idag än vad jag brukar vara. Men skönt med sovmorgon. Gårdagen bestod av work , sjukt lugnt men det även skönt. Jag och Tilla kunde bara mysa och ta det lugnt på eftermiddagen. På vägen hem sen tittade jag in på Hellmans & såg till mycket glädje att de hade rea. Så hittade en lampa till sovrummet för bara 60 kr, me like. Sen hem för att laga mat till älsklingen och hans bror. Tacos fick det lov att bli. Mumsigt. Mitt upp i maten ringde min mammi och sa att deras granne hade haft inbrott & verkligen rensat huset :( Enligt mig mycket otäckt, de har ju varit inne bland hennes saker och där hon bor och känner sig trygg. Jag undrar om jag skulle kunna känna mig trygg efter ett inbrott?

Aja, senare i väntan på sex and the city zappade jag lite mellan kanalerna och började titta lite på Vicktoria silverstedt - my perfect life. Ibland är det skönt att bara vara mig. Tänk om man varje morgon skulle mötas av kameror överallt. För att citera Vicktoria - "man känner sig som en apa i en bur" . Nej, det där glamourösa livet är inget för mig har jag konstaterat. Jag trivs bra i mitt nuvarande liv, lever livet som en ungdom/vuxen ska och jag gillart! (: På tal om det ,är man ungdom eller vuxen vid snart 21- års ålder?

Nu frulle och sen en lång promis - måste få steg ! :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kommer alltid vara ungdommar i våra bästa år babe :D

2009-02-06 @ 13:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0