Working all days.

Hittills har hela den här veckan bestått av work, work , work. Vi bygger om butiken & efter mycket pust och stång, flytt och märkning så blev det väldigt fint. Så, välkommen Iittala outlet!

På tal om iittala blir jag bara mer och mer förälskad i deras produkter. Stilrent som man kan blanda med en färgklick, underbart ! :) Sen så kanske det är för att man jobbar med det mycket och ser man något flera gånger brukar det bara bli snyggare och snyggare. Eller?

Så på kvällarna har det mest blivit mys med J, har inte orkat något annat, varken han eller jag .Hmm.
& nu ligger jag och försöker lista ut hur jag ska inreda sovrummet...man kan säga att det börjar klarna lite....
Viskade lite svagt till J att jag kanske ville byta (!) säng igen! ( tredje gången isf)
Han suckade, gav ett vagt skratt och sa att du bara orkar ! :) Min lilla favorit får stå ut med mycket .<3

Work tidigt imorgon, ska bara kika in en snabbis på annorlundarum.se.

Sussa sött...

Kommentarer
Postat av: Marro

Du har blivit utmanad! Läs i min blogg

2009-02-12 @ 00:31:24
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Louise

Inte en sang till vannen!hihi

2009-02-13 @ 09:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0