090113

Tänkte inte alls att det var 2009 så skrev till en början 080113, jaja säger ju det.

Today:

work till fem , sen hem och donade massa i lägenheten. ( kommer bilder när jag kan hitta min kameraladdare som har varit borta sen thailand eller när jag tar mig i kragen och köper en ny ) Jag och J har satt upp lite hyllor, så nu är det bara tavlor kvar. Blir tokig, hittar aldrig några bra. Någon som har förslag på hemsidor eller något? Send me some ! :)

Förövrigt blir det nog kryssning i februari med hela tjocka släkten. Pappa fyller 50 år och det ska firas, det vill jag lova :) ! Blir antingen inget Åre som jag har skrivit förrut. Ingen bra början alls på det nya året, ändring ja tack!

Tyskland då? Det återstår att se.

Hopp i säng med mig nu så jag kan fortsätta min lilla "homemakeover" imorgon .

Nattiski nattski.

Kommentarer
Postat av: ewelina!

hej mickis! det va länge sen, vad rolig att du skaffat en blogg, den ska jag läsa varje dag ;)

hur är allt med dej nu för tiden? saknar dej och lollo vi som va tillsammans hela tiden förut, och nu har vi inte träffats på jätte länge! men det får vi göra snart tycker jag :)

jag har också försökt mej lite på med bloggandet, du kan kolla den om du vill

puss på dej!

2009-01-17 @ 18:00:44
URL: http://ewalinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0