Lite uppdatering

Jul, nyår, första dagarna på det nya året har bara sprungit  iväg. Tänk att vi är inne på år 2009! Det är det här året jag kommer bli tjugoett , ( är det året som det är dags att bli vuxen?), det är det här året vi ska komma iväg till Åre, det är det här året jag ska njuta av sommaren och inte alls jobba lika mycket som förra året., det är det här året jag och älsklingen går in på vårt andra år tillsammans <3 Det är det här året jag ska bestämma mig för vad jag vill göra! Låter som en hel del beslut. grr.

Julen var lika underbar som vanligt med julmys hemma i Jönåker med familj & släkt. Älskar julen, den är mysig och alla är samlade. Fick många behövliga klappar till lägenheten och till mig själv  såklart. Juldagen bestod av julfirande med syrran och övriga familjen & sen bar det av till Efraim på förfest. Mycket bra. & sen krog för att svänga våra lurviga .

Nyårsfesten stod jag & J för. Mycket folk, mycket alkohol, lite irritation, men det är sånt som hör till .  Firade in tolvslaget på Östra Bergen i år med gott sällskap. Ett riktigt bra ställe faktiskt , mysigt och inte alls mycket folk. Tolvslaget innebar god champagne och massvis av kramar :) Tack mina vänner. <3 Nästa år ska planering ske tidigare, det är mitt nyårslöfte :)

Igår var jag på ikea med Louise & Simone, trevligt. Lite bra grejer inhandlades & och en underbar lunch firrade vi också. Lunchbuffe på chili. :) Thailänsk mat när den är som bäst.  yummie :)

Idag har louise och jag varit ute och motionerat & pratat massa. Like the good days in Jönåker. Nu kanske det blir Norge ;)
 
Imorgon blir det work, sen möta upp Marielle och Sophie på stan för fika & mys <3

VI ses ute i snön. / M

Kommentarer
Postat av: Sophie

Kan du inte kalla honom för MR J ist? ;D

2009-01-15 @ 10:14:05
Postat av: moa

what???

nu har jag missat bruden. visste inte ens att du hade blogg.

å så hittar man den å så ska du till norge??

norge för fan???? nejnejnej.

du ska va kvar här tkr jag

2009-02-15 @ 17:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0