Söndag kväll...

Ännu en till helg som bara har sprungit iväg...jobb, jobb & åter jobb hela helgen. I fredags efter work, myste jag med mina tjejer, as usual , alltid lika mysigt. <3 & efter det drog några vidare på krogen men jag anlände hem för att sova. Lördagen däremot kunde man hitta mig någonstans på tellus dansgolv,: )  föris med magadisch, öl, youtube & dans. Tack sweet! <3

Hela nästa vecka är en jobbig sådan, dubbelt jobb ända fram till lördagen...buuh...men det bästa med veckan som kommer är att Moabäjbi kommer hem<3<3 lääängtar!

Snart söndagsfilmis så måste dona lite innan det.
Om ni vill träffa mig ,besök virren eller hackmans, I`ll be there, : )

P.s Thanks Tillis för bloggdesignen - mycket nöjd.

Tjooohoop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0