Stackars lilltå. :(

Den här dagen började inte riktigt som jag hade tänkt mig, skulle gå upp tidigt och göra iordning i lägenheten, handla massa saker & dona en fin middag till älsk.

Istället har jag legat i sängen hela dagen med en "skadad lilltå". Javisst, när jag skulle gå upp imorse slog/ vek sig min stackars lilla tå :(  Aj, aj aj så sjuksköterskan sa att den kan vara stukad eller bruten men att man inte gör något åt det, den självläker så jag ska gå på tabletter och ha foten lindad. Typiskt nu när jag har två lediga dagar framför mig. Grr.  Rätt komiskt att bryta lilleman, känner ingen som har gjort det förrut, Gör du?

Trots att jag har spenderat hela min dag i sängen har jag ändå lyckats bränna 300 kr. Haha, Tillis tipsade om lite bra inredningssidor så var ju tvungen att tjuvkika lite :) Så blev en kruka och lite annat skoj. Inte så mycket, men det så mycket som ekonomin tillät. Måste spara lite nu känner jag. Blev också sugen på väggord, måste bara luska ut vart jag vill att de ska sitta.

Hoppas jag mår bättre imorgon & kan göra lite grejjs.

Tjingeling.


Fint med blomma i sen            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0