Är det bara jag?

Sitter här och lyssnar på bidragen till melodifestivalen (nörd som jag är)
Vi ställer upp med ett riktigt bra startfält, men saknar två,
Lili & Susie,
som ung bara älskade jag dem, likaså lollo. (det är inte så att jag skäms för det, men lollo avgudade dem lika mycket som jag) 
Minns när vi hade någon tävling i skolan, jag och lollo ställde upp och sjöng deras första låt :) Tralla,  vi håller om varandra och dansar tillsammans, ååååh vi dansar tillsammans. :) Tider det, om det finns på film, snälla visa det inte! Det är fara för allmänheten :)

& sen så klart Anna Sahlene och Maria Haukaaas. Just love it! Killing me tenderly everytime you look at me....

Är det bara jag som är schlagernörd? :)

Sussa sött vänner,


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara du och jag en sista gång, håller om varan och dansar tillsammans...Klockrent!! Så härligt det var på den tiden du:) Pusss på dig

2009-03-16 @ 22:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0