Bokata och klart.

Helgen är planerad, känns bra att veta vad som kommer att hända :)

Fredag : Skulle jobba 16-22, men har bytt så jag jobbar natt :) Tummen upp för det är ju med min Sophielove<3. Som har lovat att hon ska baka rabarberpaj, hoppas hon håller det :)
Men innna work så jag ska och mr J dra iväg på lite utflykt. Vi tänkte åka till smultronstället och äta glass i stor lass :)
& sen blir det såklart att fira brorsan, han fyller 17 år :) Grattiiiis!

Lördag är det grillfest och eurovision som gäller hos Kristina. Mys :)
Sen antar jag att det blir krogen, shaka shaka :D

Söndag work , och ja sen så är det måndag igen :)
Går in på min två sista dagar som fastanställd på virren :( krokodiltårar. :(

Nu sovetime,
Puss&Godnatt

Kommentarer
Postat av: simone

visst ha dom goda glassa på smultronsstället?? ska dit i sommar=)

2009-05-19 @ 09:37:20
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0