Duschen.

Ni vet hur det är när allt bara känns fel, man är rädd och helst av allt så vill man bara krypa in i ett lite hål, och för ett tag bara försvinna,

så var natten hos mig,
en hemsk natt som bara bestod av panik och rädsla,
den ville aldrig försvinna,
hur jag än vände och vred på mig så fanns den där,
tills,
jag bestämde mig för att ta en dusch,
det löser alla problem

När vänner inte finns i närheten är duschen min bästa vän,
den sköljer bort allt.



                   Men vänner är min bästa medicin,<3

Kommentarer
Postat av: simone

nä men tjejen=9 vad är det då? sköt om dig=) Kram

2009-05-12 @ 20:46:23
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Tilla

Hehe! Sååå lika är de ju inte. En är stor och mjuk, den andra är liten och tanig. :)



Du kan få passa dem när vi ska på semester (6-12 juli). Om Johan går med på det vill säga.



PUSS

2009-05-13 @ 09:03:37
URL: http://tillat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0