Helgen

Dåligt uppdatering nu under helgen, men det har varit så mycket hit och dit, stress dit och sen hem för att sen skynda sig iväg till nästa ställe. Stress stress stress, det är J och min vardag! :) But we like it.

Tänkte inte säga mer än att helgen har varit konstigt, men samtidigt väldigt roligt.
Nu har vår fina Johanna kommit hem :) Vi hade lite överaskningsgrejs åt henne igår, myws myws.
Det avslutades med en timmes promenad hem klockan tre på natten för mig och Lisen.
Kommer vi göra om det? Jag tvivlar ;)

Annars så kan jag säga att  jag har tagit massor av bilder i helgen, wiiehoo :)
Nu väntar jag bara på att kunna lägga in dem i datorn, sen så ! :)

Nu blir det lite kalas,
Tjjjiinnng!


                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0