Hemma hos Finnberg/Karlsson 11.32

Här hemma händer det inte mycket, väntar i princip tills jag ska åka och jobba :( Vilket är 22 ikväll :(
Tråk tråk.

Men snart kommer älsklingen hem, då ska vi åka ut till gumsbacken och inhandla lite good stuffs :)
Det vill säga mjölk, juice och liknanden,
och så ska vi in en sväng på blomsterlandet, det är ju vår och då behövs lite nya blommor :)

Panik är ordet inför sommar och höst, kommer jag överleva? :(
Guuush, hatar det här. Varför ska man behöva välja? Varför kan inte allt jag vill göra vara gratis? eller varför inte finnas inom räckhåll? Framtiden är fortfarande öppen...

Det får mig att tänka på när man var liten, hade inga problem eller bekymmer. Var det inte bra?
I den här minuten längtar jag tillbaka till de där åren då man inte var beroende av pengar och nöjde sig med vad man hade och inte som nu , vill göra allt mellan himmel och jord :(

Oj, nu kokar äggen för fullt, bäst att ta bort dem!

Ha en bra dag med solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0