Magtröja , populärt?

Läste precis en annons om kändisar  som börjat använda magtröja igen? Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta! Is it for real?

Jag skulle då aldrig sätta på mig en magtröja igen, guuud , tänker bara tillbaka på mina unga år och ser mig själv framför mig i en svart magtröja som det stod Spice Girls på. Det är så jag rodnar, så mycket skäms jag! :)
Men jag vet,
att jag har sagt flera gånger "det där kommer jag aldrig ta på mig",
och inte kunnat hålla det,
men det här ska jag hålla,
annars, skjut mig :)

Gårdagen bjöd på nattjobb med lottisen<3, lugnt, och vi kom därifrån runt halv fyra snåret :) skönt.
Idag väntar nattjobb also, börjar snart så dags för en liten powernap,
sen dona lite tacos och sen bege mig iväg :)

Vimla i regnet nu people!

Kommentarer
Postat av: simone

vadå nattjobb??? vart då?hahaha ja läste med de med magtröjan ALDRIG säg jag bara=)= kram

2009-05-10 @ 16:59:35
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0